Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in
Check out the Drawing Contest going on in the Artwork Center! Deadline extended to April 20th! If you have submitted something, you may resubmit something else on the next deadline!

 

 +* Nederlandstaligen UNITED*+

Go down 
+5
jgelens
pixiehunter0
royvanewijk
Jana198709
RoyalGargoyle
9 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeSun Dec 02, 2012 5:50 am

I see there are a few very active members who speak dutch:

Jana198709
AquCHAOS
Elysianfield
Royvanewijk

And me ofc xp

Maybe there are many more hiding in here so I ask them to come forth.

This is a thread were we can speak dutch as freely as we want. And chill out with our fellow Dutch speakers. If u can't speak dutch you are still welcome but more if u have questions or planning to visit our countries (Belgium/ Netherlands) or want to know more about.

Dus vanaf nu Nederlands spreken! Very Happy
Back to top Go down
Jana198709
Titan of the Sea [LEGENDARY]
Jana198709


Join date : 2012-11-10
Posts : 509

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeSun Dec 02, 2012 12:27 pm

Hallootjes mede-nederlandstaligen, bij deze bijt ik de spits af in ons topic hihi. Wie is de volgende? Very Happy
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeSun Dec 02, 2012 12:48 pm

Ik natuurlijk weeral xp tot nu toe is het wij twee de rest zal hopelijk nog volgen he. Smile
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeSun Dec 02, 2012 5:15 pm

Hallo Smile
Back to top Go down
Jana198709
Titan of the Sea [LEGENDARY]
Jana198709


Join date : 2012-11-10
Posts : 509

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeSun Dec 02, 2012 5:22 pm

Hey roy, hoe gaat die?
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeSun Dec 02, 2012 5:46 pm

Yay welkom Roy je hebt de weg naar deze thread gevonden! Very Happy
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 2:44 am

Met mij gaat alles prima jana Smile en met jou? Ik zeg wel royal, ik post niet heel veel op t forum. Je vind me waarschijnlijk t meeste by de price check topic :p
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 5:21 am

Ik zie je naam wel regelmatig verschijnen hoor Roy ja idd in de price check topic. Een vraagje had jij al eerder van kik gehoord voor je deze game joinde? Hier in België wordt dat dus niet gebruikt niemand kent dat hier.
Back to top Go down
Jana198709
Titan of the Sea [LEGENDARY]
Jana198709


Join date : 2012-11-10
Posts : 509

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 5:33 am

Met mij gaat alles goed.
Mijn forumstory staat momenteel rank 1, met 1 stem voor.
In het spel heb ik beide 4* en al 3 pots bijna 6

Btw hoeveel bt krijg je bij boss 4?
Back to top Go down
Jana198709
Titan of the Sea [LEGENDARY]
Jana198709


Join date : 2012-11-10
Posts : 509

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 5:34 am

En roy heb je al gestemd bij de stories? Zo niet zou je dan op mij willen stemmen please?
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 5:44 am

Jana ben blij voor je! Hoop je wint! Ik weet niet hoeveel bt je krijgt ik ben allang bij unlimited floors. Ik heb iets meer dan 43000 bt nu. Kan je het niet ergens vinden op the den of sin thread hoeveel je krijgt? Misschien eens kijken daar.
Back to top Go down
Jana198709
Titan of the Sea [LEGENDARY]
Jana198709


Join date : 2012-11-10
Posts : 509

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 5:53 am

Hihi hopelijk win ik ja. Een stem voorsprong is nipt maar met wat geluk lukt het zo hoop ik

Zal is piepen in die thread
Back to top Go down
Jana198709
Titan of the Sea [LEGENDARY]
Jana198709


Join date : 2012-11-10
Posts : 509

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 5:54 am

Ahja wat zijn je rankings dan? Bt and victory
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 6:38 am

Ik zit bijna op de 21000 bt dus bijna weer 3 TE erbij. Verder zit ik op 9 potions en 12 TE.

Ik zal zo eens gaan kijken Jana Wink

Vandaag met wat mazzel een 4* weten te halen uit een premium pack =) Mylene
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:04 am

240 wins 44678 bt op dit moment bt rank 529 battle 336 van ranking, Jana jij?. Ja hopelijk blijf je met voorsprong. Kom roy stem voor een taalgenoot. xp haha Very Happy
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:06 am

Ik wou stemmen maar dat ging helaas niet meer.

Zo zo, doe je goed Royal. Spendeer je TE om zo hoog te komen?
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:10 am

Geen enkel te uitgegeven geen enkele personal zelfs ik speel gewoon echt veel. Alleen twee personal potions voor bosses. Ik gebruik ook enkel s chips, ik ga nog zien wat ik met l chips doen moest ik ze kunnen verkopen voor goed bedrag zal ik doen. Moest dit niet lukken gebruik die dan al ineens op lol.
Ik ben massaal te aan het hoarden nu heb bijna 50 te door enkel dit evenement. Zonder units te verkopen of niks, ik had 0 te ervoor. Ik ga niet voor de ranks ik ga voor de te en pots. Very Happy Ga bijna mijn eerste 5* kopen denk ik ik vraag me af hoeveel te ik heb na dit evenement.
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:10 am

Oh ja jana je hebt dan gewonnen je kan niet meer stemmen als het roy niet lukt om te stemmen!!! Very Happy
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:17 am

Nice. Doe je goed. Ik heb vorige week donderdag mijn eerste 5* weten te bemachtigen. Ik heb een hoop 4* die een keer weg moeten voor TE, oa een max Vilhelm. Weet een van jullie de TE waarde van een mermaid en banshee?
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:23 am

Ik denk echt niet veel mermaid kan je unit maken misschien stijgt deze dan in waarde ik zou es price check moeten checken of vragen das jammer dat je niks via google vindt he.

Ik heb price check gecheckt voor je iemand vroeg voor pc voor mermaid en banshee niemand heeft geantwoord. Maar de pros van de chatbox hebben mij al verteld banshee niet veel waard is waarschijnlijk 2-4 te max. En welke 5* heb je roy?
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:28 am

De dreambreaker Rem lvl 69.

jammer dat er niemand gereageerd heeft op mn price check maar goed. Heb nu banshee en mermaid weg geruild voor 6 TE totaal
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:39 am

Hoeveel heb je voor je rem betaald? Gewoon voor es te weten. Ok denk dat wel nog redelijk is 6 te weet niet zeker deze market is zooooo moeilijk om te volgen.
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 7:46 am

Ik heb Rem weten te krijgen door een Antiope en 8 TE te ruilen
Back to top Go down
RoyalGargoyle
☆☆☆
RoyalGargoyle


Join date : 2012-11-26
Posts : 389

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 8:00 am

Nice deal mijn maatje verkocht zijn max rem voor 40 te, is ook een goede deal ik ben alleen geinteresseerd in level 1 5* kaarten. Roy geef jij geld uit voor deze game? Of speel je ook gratis net als mij en jana?
Back to top Go down
royvanewijk

royvanewijk


Join date : 2012-11-09
Posts : 76

+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitimeMon Dec 03, 2012 8:03 am

Rem van mij was ook lvl 1 toen ik deze in bezit kreeg. En nee, ik geef er geen geld aan uit. Heb geen creditcard en zou ik er een hebben dan zou ik het nog niet doen. Het is erg leuk spel maar niet de moeite waard om er geld aan uit te geven.

Ik zag laatst op een ander forum dat er deals worden gemaakt met dollars. Daar worden dan 6* kaarten voor 600 dollar verkocht. Echt van de zotte vind ik dat.
Back to top Go down
Sponsored content





+* Nederlandstaligen UNITED*+ Empty
PostSubject: Re: +* Nederlandstaligen UNITED*+   +* Nederlandstaligen UNITED*+ I_icon_minitime

Back to top Go down
 
+* Nederlandstaligen UNITED*+
Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Fantasica :: General Chat-
Jump to: